0
Artículo de nuestro fundador “La inteligencia artificial para hacer un acuerdo del lenguaje válido con el consumidor en la publicidad digital empresarial” publicado en el Diario LA LEY (del Grupo Wolters Kluwer)

Artículo de nuestro fundador “La inteligencia artificial para hacer un acuerdo del lenguaje válido con el consumidor en la publicidad digital empresarial” publicado en el Diario LA LEY (del Grupo Wolters Kluwer)

Les participamos un artículo de nuestro Fundador, publicado en el Diario LA LEY (del Grupo Wolters Kluwer), en el que explica la forma de hacer un acuerdo del lenguaje válido con el consumidor por medio de la inteligencia artificial en su Teoría de Derecho Preventivo del Consumo en la Publicidad Digital:   Artículo en DIARIO […]

Read More »
Legal validity in the theory of preventive consumer law in digital advertising

Legal validity in the theory of preventive consumer law in digital advertising

By: Dr. Camilo Alfonso Escobar Mora © Founder of JURÍDIA – Learning and Research Center for Preventive Consumer Law in Digital Advertising www.juridia.co     Introduction   The theory of preventive consumer law in digital advertising (created by the author of this article) made (included: created) clarity about juridical (including: legal) validity. Both at a […]

Read More »
Consumer personal data processing (treatment) in our theory

Consumer personal data processing (treatment) in our theory

By: Dr. Camilo Alfonso Escobar Mora © Founder of JURÍDIA – Learning and Research Center for Preventive Consumer Law in Digital Advertising www.juridia.co   In our theory of preventive consumer law in digital advertising the processing (treatment) of consumer personal data means the legal act that a person makes (physical —natural— or moral —juridical—) that […]

Read More »